Zabezpečujeme

  • realizáciu systému Správa registratúry (Document Management System)
  • vypracovanie zákonom stanovenej dokumentácie pre právnické osoby:
    • Registratúrny poriadok
    • Registratúrny plán
  • organizáciu a manipuláciu s registratúrnymi záznamami a spismi vrátane vyraďovacieho konania a odborného vyškolenia zamestnancov.
  • dlhodobé uloženie a správa dokumentov formou outsorcingu v priestoroch splňujúcich technické a bezpečnostné požiadavky
  • vyškolenie zamestnancov poverených vedením správy registratúry s dôrazom na
    • orientáciu v legislatíve
    • základných pojmoch v danej problematike
    • poskytnutie objektívnych informácií o správe registratúry,
    • správe príručnej registratúry, registratúrneho strediska resp. archívu
    • prácu s registratúrnym poriadkom a plánom
    • prípravu vyraďovacieho konania